Tuesday, November 16, 2010

可爱的爸&咪~

这个星期一真得很不是星期一 原本蓝蓝的心情被我爸一大早打来的那通电话搞得灰灰的雨天

爸:娴啊~ 你都系唔好订你地明年去香港既机票先阿!
我:(仲未醒)哈?!
爸: 你两个啊哥明年要结婚阿!
我:(仲训紧)嗯........
爸:你地去 都系跟团比较好 你地又未去过 又不熟
我:(继续训)嗯........
爸:记住阿 唔好订住先阿 等你韩国回来再讲阿!
我:(快没有意识了)嗯.......
爸:快点起身返工啦
我:(训着佐)嗯......

半个小时后我才醒来 醒来危险意识才存在... 好像有跟爸爸讲电话.... 先打回家搬救兵 结果被我爸接起电话 诡计失败了

没关系 我忍 反正晚上妈咪一定会打给我!

我:啊咪~~~~ 你老公今朝早打来说了一堆 叫我先唔好book去香港的飞机票 = =
咪:哈?! 巨讲么阿?
我:'你两个啊哥明年要结婚阿!' , '你地去 都系跟团比较好 你地又未去过 又不熟', '记住阿 唔好订住先阿 等你韩国回来再讲阿!'.......
咪:你做么唔同巨讲你已经booked佐?你昨晚唔系应该booked佐先既麽?你昨晚无book到阿?
我:erm..... 我唔知阿! 巨乘人地仲未醒就讲 我既脑都未清醒阿 点念野阿... 头先check到cathay香港来回仅要五百蚊到七百蚊咋 咪~你去嗲阿爸啦 你搞定巨拉
咪:嗲?= = 毛管冻阿 等我同巨讲啦 多一下再打返卑你啊



咪:搞店佐!你去book啦
我:巨讲么阿?
咪:哈哈 '香港要沉佐阿 你地两母女做么酱心急'
我:= = 么来既....
咪:反正我搞店佐 你快点去book啦 乘巨未反口之前
我:哦.......... 犀利!


结果今天早上爸爸果真生气了 叫我起床 然后就不跟我多说几句了 = =
妈咪还打来说:你爸有没有叫你起来 哈哈 我怕他没叫你起来 所以也打给你了 = =


无所谓拉 反正现在米已煮成熟饭了 哈哈 yeah! 明年的生日在香港和我妈米一起过~!

No comments:

Post a Comment